Zadnji rok za izstop Združenega Kraljestva se neusmiljeno približuje, britanska vlado pa deluje kot, da je popolnoma nepripravljena nanj. Nedavno je odjeknila novica, da je vlada podelila pogodbo vredno 13.8 milijonov funtov, namen katere je povečati število dnevnih voženj trajektov med Veliko Britanijo in Francijo, podjetju ki trajektov sploh ne poseduje.
Podjetje Seaborn Freight je bilo eno izmed treh podjetij s katerimi je vlada sklenila pogodbe o prevozu s trajekti. Nove linije naj bi po izstopu ZK iz Evropske unije poskrbele za dobro povezanost s Francijo.
Vendar mnogi dvomijo, da bo podjetju uspelo vzpostaviti novo linijo že v mesecu marcu, kot predvideva pogodba. Še več nekateri menijo, da vlada sploh ni primerno preverila podjetja preden so jim podelili pogodbo, saj nimajo v lasti nobene ladje in sploh nikakršnih izkušenj s transportom ter logistiko. Tako preko morskih ali kopenskih povezav.
Prvi trajekti naj bi pričeli pluti že v sredini februarja, vendar je kmalu postalo jasno, da se to ne bo zgodilo, zato so rok prestavili za en mesec naprej v marec. Mesto Ramsgate od koder naj bi sicer vozila linija, nima svojega trajekta že od leta 2013, ko je zadnji takratni ponudnik propadel.
Nasprotniki britanske vlade opozarjajo, da ta primer samo ponazarja odnos vlade do Brexita. Liberalni demokrat sir Ed Davey je povedal, da vlada ne sme groziti z odhodom iz EU brez dogovora. To uporabljajo le zato, da bi prestrašili ljudi in bi ostali iz strahu podprli njihov dogovor. Že zdaj naj bi obnašanje vlade stalo državo več milijonov funtov. Davey zagovarja tudi drugi referendum, kjer bi se volivci zopet odločili ali želijo izstopiti iz EU ali ne.
Predstavnica delavske stranke je prav tako omenila, da bi bilo korektno omogočiti ljudem ponovni referendum o vprašanju izstopa iz EU. Meni, da takšni primeri kot je ta, samo dodatno kažejo kako nepripravljena je britanska vlada in cela država na Brexit.
Predstavnik britanskega ministrstva za infrastrukturo je povedal, da je bila pogodba s Seaborn Freigth podpisana ob popolnem vedenju, da podjetje v danem trenutku ne poseduje ladij. Povedali so še, da so pred podpisom pogodbe natančno preverili poslovni, tehnični in finančni položaj podjetja.